Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Λαμπάδες για το Πάσχα που πλησιάζει !

  Κοιμάτε η μικρή μου και βρήκα λίγο χρόνο για να σας δείξω τις λαμπάδες που έκανα ,ως τώρα, για το Πάσχα.
  Η καλή μου η μάμα, μου έδωσε τη ραπτομηχανή της πρίν περίπου 5 μήνες και την έχω χρησημοποιήσει σε πολλά πραγματάκια,πρώτα-πρώτα στις κουκλίτσες (στις 2 τελευταίες,η πρώτη έγινε στο χέρι) μετά τη χρησημοποιήσα για να φτιάξω ένα σεντονάκι της μπέμπας και τώρα ήρθε η ώρα να φτιάξω μ'αυτή τα στολίδια για τις λαμπάδες.





 


 Είχα χρόνια να πιάσω ραπτομηχανή στα χέρια μου και μπορώ να πω ,οτι τώρα πια μ'αρέσει περισσότερο απο ποτέ να ράβω και να ράβω και να ράβω.........

Βέβαια αυτό δε σημαίνει οτι τα καταφέρνω και τέλεια ...ίσως αυτό να αλλάξει με τον καιρό!

Πριν σας αφήσω γρήγορα-γρήγορα να πω ένα μαγάλο ευχαριστώ στην Αναστασία με τις ''έξυπνες ιδέες'' της που μου χαρισε το βραβειο LIEBSTER award!!!

   Aναστασία μου μπορεί να άργησα λιγάκι αλλα τα κατάφερα να το παραλάβω!Να με συγχωρεις πολύ όμως ,αλλά δεν προλαβαίνω να γράψω 11 αλήθειες για μένα όπως απαιτεί το βραβειάκι σου!Ισως σε κάποια άλλη ανάρτησή μου!

...φιλάκια σε όλα τα κοριτσάκια!

16 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα Γιούλα! Πολύ όμορφες οι λαμπάδες, ιδιαίτερα αυτή με το συννεφάκι αλλά πιο πολύ έχω ξετρελαθεί με τις κούκλες σου! Να σας ζήσει και η μπέμπα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ta kataferneis teleia!!!!! Bravo sou! Kales dimiourgies! Filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σούπερ οι λαμπαδιτσες, το συννεφο μπήκε στην καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...σου στέλνω νοητά ένα τέτοιο συννεφάκι να σου βρέξει καρδούλες!

      Διαγραφή
  4. "Το'χεις" με τη ραπτομηχανή!!! Απίθανες οι λαμπάδες σου! Να'σαι πάντα καλά και να δημιουργείς όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφες λαμπάδες! Ειδικά αυτες με τη δαντέλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΏς ΣΕ ΒΡΉΚΑ!ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ Η ΚΟΡΟΥΛΑ! ΤΡΙΩΝ ΜΗΝΩΝ ΠΙΑ1 ΜΕΓΑΛΩΣΕ!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ.! Να εισαι καλα και να χαιρεσαι το μωρακι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Γιούλα μου και καλώς σε βρήκα και εγώ. Υπέροχες οι δημιουργίες σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι λαμπάδες σου είναι καταπληκτικές Γιούλα!Δεν ξέρω πια να χαζέψω!!Καλώς σε βρήκα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή