Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Γούρι! Γούρι!

Άργησα αλλά τα κατάφερα!
Και θα μοιραστώ μαζί σας τα τελευταία πραγματάκια που έφτιαξα. Είναι να μη με πιάσει ,αν με πιάσει δε σταματάω!Για τις δημιουργίες μου μιλάω.Κατά καιρούς έχω έμπνευση και για κάτι διαφορετικό.

 Πότε θέλω να κάνω κοσμήματα, πότε μου έρχεται η έμπνευση για να πιάσω τα πινέλα και τα χρώματα και αρχίζω τη ζωγραφική...Πολλά πραγματάκια σκέφτομαι να φτιάξω αλλά αν ξεκινήσω κάτι, και δε μου βγει καλό, αυτό ήταν!! χάνω την έμπνευσή μου και όοοολη μου τη διάθεση, και δε θέλω να ασχοληθώ με τίποτα!

 Κάθε όμορφη δημιουργία όμως ,είναι και ένα σπρωξιματάκι  για να πάω ένα βήμα παραπέρα!
 Αυτή τη φορά λοιπόν, έκανα τις πρώτες μου προσπάθειες σε γούρια!!!




Ένα γούρι για μια νεογέννητη μπεμπούλα!



....ρομαντικό...


..και ναυτικό!

Αυτά τα λίγα προς το παρόν !
Α! και σύντομα θα σας δείξω κ κάποια από τα πραγματάκια που έφτιαξα παλαιότερα....
Φιλιά!  

6 σχόλια:

  1. Μπορεί να μην αρχίσεις! Σούπερ! Έλα μια βόλτα από το σπιτάκι μου σου έχω 11 ερωτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 11???πω πω πω! αδιάκριτο κορίτσι!αστειεύομαι βιβίκα φυσικά κ θα έρθω!!ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ .....ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΟΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν και δεν ειμαι ρομαντικη επιλεγω ροζ-ρομαντικό! μπράβο εισαι απιθανη αλήθεια! καταπληκτική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή