Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Όσο ζω μαθαίνω....

Δε θα σας κουράσω με πρόλογο (εντάξει μόνο με έναν πολύ μικρο!) έκανα τις πρώτες μου προσπάθειες στο decoupage.Και στις πασχαλινές λαμπάδες.Τα συνδύασα και ιδού το αποτέλεσμα:
















Δέχομαι κριτική από όλους και περισσότερο από τους γνώστες του αντικειμένου!!
Πως σας φαίνονται?

Υ.Γ.Οι φωτογραφίες μου βγαίνουν σκοτεινές.Παρακαλώ όποιος έχει καμιά ιδέα για το πώς να διορθώσω την ποιότητα των φωτογραφιών, ας κάνει το καλό να μου απαντήσει...ευχαριστώ!

19 σχόλια:

  1. Πρώτη προσπάθεια decoupage?!?!?Είναι πάρα πολύ όμορφες!!Ειδικά η πρώτη,μας αρέσει πολύ πολύ!!!Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ναι !πρώτη!μου άρεσε η διαδικασία και θα προσπαθήσω να φτιάξω κι άλλα πράγματα με αυτή την τεχνική!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλες ωραίες, αλλά η πρώτη είναι...θαύμα! Για τις φωτο, δοκίμασε φως της ημέρα, κάτω από ένα παράθυρο, αλλά να μην χτυπάει ο ήλιος πάνω στα πραγματάκια που θες να φωτογραφήσεις! Αλλιώς με λάμπες βγαίνουν συνήθως πολύ άτονες. Εγώ θέλω να φτιάξω ένα lightbox. Νομίζω ότι είναι η μοναδική λύση αν είσαι νυχτερινός τύπος. http://www.digital-photography-school.com/how-to-make-a-inexpensive-light-tent
    σαν αυτό. Ελπίζω να βοήθησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δική μου αγαπημένη είναι η πρώτη!Βιβίκα μου ευχαριστώ για τη βοήθεια ,για το lightbox θα αγγαρέψω τον σύζυγο !Αν και αυτό φαίνεται αρκετά εύκολο.φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πραγματικα πολυ ομορφες!!!Καλο σου βραδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιούλα, οι λαμπάδες σου είναι από τις πιο καλοφτιαγμένες που έχω δει! Μπράβο σου!
    Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου!
    Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς μου ήρθες!Σ'ευχαριστώ Νάντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oι λαμπάδες σου είναι πανέμορφες και τόσο ξεχωριστές!Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ήρθες κι εσύ στο σπιτάκι μου!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσουν όλες εξίσου. Μου είναι δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια. Μπράβο σου Γιούλα!
    Α! πέρνα κι απ' το μπλογκόσπιτό μου να παραλάβεις ένα βραβειάκι http://paremvasidesign.blogspot.com/2012/03/liebster-blogs.html
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!Πρώτα είδα το βραβειάκι μου και μετά αυτό το μήνυμα !Σ'εύχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  10. Καλορίζικο το μπλογκ, Γιόυλα καικαλώς όρισες στην παρέα μας!Καταπληκτικές οι λαμπάδες σου!Μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ξεχωριστές!!!!! Μου αρέσουν τρελά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ειναι παρα πολυ όμορφες! παρα πολύ καλή δουλειά!είμαι νεα στο blog σου και ειναι πραγματικά πανεμορφο! μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Elli τώρα είδα το μήνυμα σου!σ 'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!καλώς ήρθες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου αρέσει πολύ η δουλειά σου!
    Όσο για τις φωτογραφίες, δοκίμασε στις ίδιες συνθήκες να τραβήξεις με ένα μπλε φίλτρο. Θα ξασπρίσει το περιβάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή